Perioada de garanție este de 15 de zile calendaristice la materialu saditor in container sau ghiveci ! Dacă întâmpini probleme cu materialul săditor viu achiziționat, te rugăm să ne contactezi în cel mult 15 de zile, pentru înlocuirea produselor. Orice fel de sesizare înaintată către noi după expirarea acestui termen, nu va putea fi luată în considerare.
Perioada de procesare a sesizărilor - 5 zile lucratoare . Timpul maxim de răspuns şi soluţionare a reclamaţiei este de 5 zile lucratoare. În aceast interval, sesizarea ta va fi analizată și se va lua decizia cu privire la înlocuirea produselor reclamate.
Expediere gratuită - 0 costuri suplimentare În cazul înlocuirii produselor, transportul va fi asigurat de către noi. Vei primi materialul săditor viu, fără să mai plătești taxa de transport. Reține faptul că, pentru a înlocui produsele reclamate, este suficient în primă fază să ne trimiţi poze cu acestea pe whatsapp, din care să reiasă neconformitatea sesizată, având eticheta originală și însoțite de o copie a facturii primite.
Specialiștii noștri vor analiza pozele furnizate, iar dacă într-adevăr calitatea materialului săditor este nesatisfăcătoare, nu este necesară returnarea produselor! În cazul în care, după revizuirea pozelor, specialiștii noștri constată faptul că produsele sunt viabile, dar totuși tu nu dorești să le plantezi, este necesară returnarea lor pentru rambursare a banilor . Dar costul returului va fi suportat de catre client .