Facem tot posibilul ca tu să fii mulțumit de produsele achiziționate din magazinul nostru online. De aceea, expediem doar produse viabile, care sunt verificate înainte de împachetare și expediere. De asemenea, există posibilitatea să fie diferențe între produsul comandat și cel recepționat. Aceste situații pot surveni datorită erorii umane, de aceea te sfătuim să verifici produsele livrate si sa ne anunti pe whatsapp la numarul de pe site in primele zile pentru a nu trece perioade de 14 zile cu drept de retur .
Te rugăm să ai în vedere faptul că produsele comandate sunt plante vii, care pe parcursul transportului pot suferi mici deteriorări, iar în cazul în care nu sunt plantate conform instrucțiunilor, acestea pot muri. Dacă întâmpini una dintre problemele enunțate anterior, te rugăm să te folosești de garanția oferită.
Deoarece dezvolltarea plantelor depinde in mare masura de modul de plantare, ingrijire si intretinere a acestora, dupa termenul de 14 zile calendaristice nu mai putem accepta retururi ori reclamații. Ulterior celor 14 zile planta poate sa ajunga intr-o stare nefavorabila din motive independente de noi. Din pacate, plantele pot suferi ori chiar muri din nenumarate motive, cum ar fi: prea multă apă, prea puțină apă, plantare incorecta, ger, ploi insemnate, seceta, ingheturi tarzii, boli, urină de animal, aspersoare etc. Dupa primele 14 zile de la primirea unui colet cu plante (timp in care se poate returna) va putem ajuta doar cu recomandari, cu sfaturi. Toate produsele comercializate au o garantie de 14 zile de la data primirii coletului. Dupa 14 zile de la primirea coletului nu putem analiza ori solutiona reclamatii de niciun fel. Conform legii, persoanele juridice nu au drept de retur .
In cazul in care plantele nu sunt infrunzite , in vegetatie se poate verifica starea acestora foarte simplu: se taie 1-2 cm din varful acestora ori de pe o ramificatie . Daca in urma taierii coaja este verde inseamna ca planele sunt vii si urmeaza sa intre in vegetatie. Daca ar fi uscate s-ar vedea dar ar si trosni in urma unei taieri.
Plantele livrate in ghivece se pot planta pe tot parcursul anului (cu exceptia perioadelor in care solul este inghetat). In functie de sezon, plantele se livreaza in ghivece ori cu radacina impachetata.
Pozele produselor afisate pe site au caracter ilustrativ, sunt de prezentare si reprezinta plantele la maturitate! Cand facem referire la înălțimea plantei la livrare calculam înalțimea plantei cu tot cu ghiveci sau cu tot cu rădăcini.
In cazul in care doriti sa faceti o reclamatie pe whatsapp la numarul de pe site . Va vom raspunde in maxim 3 zile lucratoare. In cazul in care constatati vreo problema la vreun produs este necesar sa ne scrieti si să atasati cel putin o poza clara cu produsul respectiv avand eticheta originală pe el. In cazul in care vi se pare ori exista vreo neconcordanta intre comanda plasata, factură si produsele primite este necesar sa pozati plantele primite imediat dupa scoaterea acestora din colet, asa cum au fost ele ambalate.
Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzi clientilor care ne-au jignit, au refuzat colete in trecut, nu au trecut adresa completa , nu raspund la telefon pentru confirmarea comenzii plasate ori cand consideram ca expedierea prezinta risc de retur (refuz primire colet) pentru compania noastra. Unele comenzi se vor expedia numai după o discutie telefonică si/sau după efectuarea plății in avans.
Dacă totuşi, produsele recepţionate nu te mulţumesc pe deplin şi doreşti să le returnezi, te rugăm să ne transmiți reclamaţia în scris pe whatsapp la numarul de pe site . În cazul contractelor încheiate la distanță, OMA GARDEN SRL se obligă să asigure consumatorului dreptul de returnare a produselor, care poate fi exercitat într-un interval de 14 zile calendaristice de la primirea produselor, în conformitate cu prevederile OUG 34/2014. Produsul se returnează exclusiv cu eticheta originală și o copie a facturii originale. Costul returnării produselor revine în sarcina clientului.
Cum se returneaza:
1.Se trimite mesaj cu intentia de retur pe whatsapp la numarul de pe site, precizand nume complet, seria facturii si un cont bancar personal pentru restituirea sumei platite. Se poate returna un produs, mai multe ori intreaga comanda. Desi costul returului revine clientului, conform legii, NOI VĂ VOM AJUTA și nu va fi nevoie de achitati ceva. Noi va vom trimite curierul sa ridice returul, pe cheltuiala noastră!
2. Rambursarea sumei de pe factura se va face in termen de maxim 30 de zile de la primirea si acceptarea returului prin transfer bancar. Se ramburseaza suma de pe factura.
Te rugăm să te asiguri ca cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data primirii coletului de catre Dvs. sa fie predat la curier .
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-
Suma restituita la toate comenzile este suma produselor, fara taxele de transport.
.
În cazul în care reclamaţia este legitimă, produsul se va schimba gratuit şi taxa de înlocuire va fi suportată de noi. Dacă alegi rambursarea sumei plătite la cumpărare și produsul returnat îndeplinește condițiile de retur, îți vom returna banii în contul specificat de tine în cererea de retur, sau prin mandat poştal, la adresa specificată de tine în cererea de retur. Pentru comenzile platite, cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.. Garanţia nu este valabilă dacă daunele sunt produse de condiţiile meteo (ger, grindină, secetă, etc). Serviciul Relaţii Clienţi îțî stă la dispoziţie conform orarului luni – vineri, între orele 10-14.